heb-je-honger-e-a-t-voor-een-betere-vindbaarheid
Wil je meer leren over SEO lees het in ons blog! Wij houden jou graag op de hoogte met practische tips, handige weetjes of dingen die je niet moet doen!
Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness zijn belangrijke factoren voor je website, maar is niet een ranking factor vanuit zichzelf.
Lees het blogEr zijn tegenwoordig banen die vroeger nog niet bestonden, en met de job SEO specialist hoef je nog niet eens zo heel ver terug in de tijd.
Lees het blogMet meer dan 5,6 miljard zoekopdrachten wereldwijd kun je wel stellen dat Google een van de grootste technische impacts heeft!
Lees het blogIedereen wil hoger in Google, maar in 2022 is dit misschien nog wel moeilijker dan ooit te voren! Kun je nog hoog scoren in Google?
Lees het blogWat is SEO? Search Engine Optimazation uitgelegd. Wij proberen het duidelijk te krijgen, zodat SEO wat minder grijs wordt.
Lees het blogKort samengevat, in ons veel gestelde vragen overzicht. Wij beantwoorden de meest voorkomende vragen in een kort overzicht. Wil je iets weten wat je niet vindt op deze pagina? Neem dan contact met ons op.
Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness zijn belangrijke factoren voor je website, maar is niet een ranking factor vanuit zichzelf.
Door te kijken naar 3 factoren: expertise, authoritativeness en Trustworthiness. Deze zijn zeer belangrijk voor jouw vindbaarheid!
Expertise
Iemand die veel weet van een onderwerp, een expert, verdient de expertise, dit wordt bepaald op content-niveau.
Trustworthiness
Hoe betrouwbaar is jouw bedrijf, of ben jij? Hoeveel openheid geef jij op je website?
Authoritativeness
Google wil artikelen tonen die relevant zijn, die iets toevoegen aan de zoekopdracht en waarbij het belangrijk is dat zoekresultaten die getoond worden.
Dit kan je doen door op verschillende websites over jouw vakgebied blogs te schrijven, zorg dan ook voor links naar jouw website, of bijvoorbeeld reacties te geven op vragen van collega’s welke je op die manier voorziet van jouw expertise.
Ja, nee. Het is geen direct meetbare waarde, Google is nog niet zover dat de autoriteit en betrouwbaarheid gemeten kunnen worden door een algoritme.